Kvälla serru

Ja nu är det väl snart dags att stänga dom blå för dagen. Eller ?
Känner jag mig själv rätt kommer jag garanterat hitta nåt "fruktansvärt" bra program på tvn när jag väl kommer i säng, timmarna drar iväg och jag borde sovit för länge sen :)
Nu är det ju inte så illa eftersom jag har sovmorgon imöra + att jag inte har nån spec tid att passa.

Ingenting av det som var tänkt har blivit gjort idag men förhoppningsvis imorgon kanske jag kan få nåt mer gjort. Tusen saker som behövs göras men min motivation har tagit slut. Kan bero på skitvädret och att jag har så sjukt ont så fort jag är vaken.

Snälla rara Kristina red Z åt mig idag en sväng då vädret var skit, jag är skit och tiden inte räckte till. Tusen tack ! :)

Imorgon ska grabbarna först klättra och sen jobbas lite på banan. Jag ska laga käk tills pappa kommit från jobbet och sen ska jag träna på kvällen. Wiihoooo.



// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0