Hujedamig

Jag mår minst sagt pyton och ska slänga mig i duschen, bädda rent i sängen och sen försöka stänga dom blå för idag. Hoppas på att vakna pigg och glad imorgon bitti :)

Idag har iaf mina grabbar gått en runda i skogen. Kristina red Jojje ochj det gick verkligen kalasbra :D Finns hopp för han med tydligen ;)
Efter värmingen i skogen red vi lite på banan och Z var inte riktigt med på noterna. Han svarade inte riktigt för skänkeln. Imorgon tar jag nya tag och testar där igen. Ska dock flytta upp sporrarna lite på stövlarna för jag har dom ganska långt ner och jag hoppas det kan hjälpa lite så jag kommer åt han bättre.
Kristina rider Jojje imorgon igen då det kommer några som är intresserade av att börja rida honom :)

Jag har varit duktig och tränat på kvällen. Dock skulle jag nog kunnat stanna hemma lika gärna för jag pallade inte göra så mycke idag... Men nu är det lite ledigt i två dagar och sen träning igen på söndag :)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0