Hemskt väder

Jisses vad det regnar :( Verkar bara bli värre och värre. När jag kom till stallet nu på kvällen efter träningen stod i princip varje häst inne. Fick stressa på som en liten tok så jag skulle få in alla 4 innan det blev becksvart. Borta vid sommarhagen finns det tyvär ingen lampa... Tog Karl och Jojje först fast Z ville in med Karl. Det är så bökigt med dom två första hästarna som ska ut för dom måste vändas runt precis utanför hagen så jag får på tråden igen. Då Karl och Z inte riktigt drar jämnt har jag ingen lust att hamna emellan :/
När jag kom tillbaka andra vändan för att hämta Z och Totte såg jag att lillskrutten inte hade nån grimma på sig... Jaja slängde grimskaftet runt halsen och hoppades på det bästa. Men han följde så snällt med in och var nästan inte alls intresserad av gräset på vägen :) Väl i stallet fick han sig en tillrättavisning av Karl så han for iväg men när han kände på halsen att det tog stopp stannade han. Duktig ponny :)

Träningen ikväll gick ganska bra. Tyckte inte riktigt att jag orka som jag gjort förut men samtidigt kanske jag ställer lite högre krav på mig själv utan att va medveten om det eller så har jag rent av blivit ännu latare ;) Jag hoppas iaf på det första :)

Nu ska jag spana runt lite på nätet innan jag skuttar in i duschen och sen vidare till sängen.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0