Fy Faan !!

Jösses kan inte allt elände bara upphöra snart ! :(

Nu har mina ridstövlar pajjat oxå. Tur man har en snäll pappa som fixat till dom så förhoppningsvis går dom ett tag till. Mina ridskor som jag haft i 6-7 år har gett upp hoppet nu iaf. Trasiga på både in och utsidan. Välanvända med andra ord :) Mitt enda hopp nu är mina stövlar annars kommer det bli svårt att rida hädanefter. Hoppas dom kan hålla sig hela annars blir jag vansinnig.

Rygg jävel gör så helvetiskt ont så det är sjukt. Eller ja det sitter typ nere i svanken men det spelar faan ingen roll för det gör grymt ont :( Får inte lön förän nästa vecka så jag kan inte komma iväg till nån förän då. Men det är väl bara bita ihop och se glad ut antar jag...

Hundkräket hade ätit upp Alfonz mat, rivit ner grejer från bänken och satt på en platta på spisen medans jag varit borta. SUCK !!

MEN 
Z var duktig och gick fint idag med :)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0