Flytt

Ikväll lämnar Z sina vänner i Dammängen mot ett nytt liv med nya vänner i Labbsand. (okey då Jojje har han träffat förr :)) Anledningen är att det ska bli lättare för mig att ha alla pållar på samma ställe. Även mitt lilla gryn kommer flytta till Labbsand men det blir inte förän om en månad. Jag hoppas verkligen han ska trivas i sitt nya hem och jag har saknat honom sjukt mycket. Har haft han utlånad hela aug till Elinor så jag har inte ridit pålle sen nån gång i juli :/ Ska iaf bli skönt att få "hem" alla grabbarna så jag får träffa dom varje dag.
Imorgon bitti blir det ihopsläpp med Karl och Jojje och jag tror inte det ska bli några större problem. Jag kommer även rida ner han ikväll från Dammängen och då följer Karl med eftersom han och Kristina tränar däruppe ikväll. Perfekt för då hinner dom träffas lite dom oxå innan imorgon. Bara hålla alla tummar att det går lugnt till för nu har det inte varit massa skador på väldigt väldigt länge...

Jojje har varit ute på promenader flera ggr i veckan och det har även varit en tjej till och provridit. Många som mailat men sen händer det inge mer tyvär. Tveksam till om dom som provridit heller är intresserade... Jenny ska iaf rida han åt mig nån dag nästa vecka och sen får jag väl göra det själv antar jag. Fast jag inte vill... Ska prova att sätta ut ny annons på honom och hoppas det är nån som nappar.

Jag själv har börjat träna igen och har hunnit med 2 pass denna vecka. 3:e blir ikväll då det är salsa/aerobic och sen har jag ett pass på söndag. Ska försöka köra 4 dagar i veckan så får vi se om det ger nåt resultat. Kommer även bli ridning på Z så gott som varje dag och även fortsatta promenader med Jojje. Borde hända nåt då va ? ;)

På söndag kommer även min älskade prinsessa till mig <3

Lite uppdatering om vad som händer och sker i mitt liv för tillfället.


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Elinor

Tack för lånet, av fina Zonic. Han har skött sig kanon:) Kram Elinor

2011-09-01 @ 15:14:03
Postat av: Märi

Åh va roligt att höra :) Tack för hjälpen med honom :) Kramar

2011-09-01 @ 21:37:52
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0