Det regnar och regnar

Pållarna går med täcke idag i hagen för fy vilket skit väder vi har. Imorse fick Karl och Z gå ut brevid varann och det gick över förväntan bra. Karl är så grymt nyfiken och ville stanna hela tiden för att hälsa på Z. Verkar som dom funnit varann lite bättre nu och det är nog bra att ta dom samtidigt på morgon för då lär dom sig ganska fort att va kompisar :)

Har tänkt att sätta upp ett litet schema som härrör oss med hästar inne så vi kan hjälpas åt med utsläpp och ev insläpp. Nu är det inga problem för mig att gå upp på morgon men nån gång kan det va skönt med lite ledigt. Spec om man har nåt inplanerat... Anki ska maila mig dom dokumenten bara hennes internet vill funka :)

Idag blir det en lugn och slapp dag. Ska iväg till fk med mammas pengalapp, ringa kiropraktorn och boka tid och sen i em ut till stallet för min moster kommer till Jojje. Hämta Anki vid 18 ikväll då vi ska ha styrelsemöte oxå. Är det nån som inte har nån klubbjacka men som vill ha en är det bara kontakta mig :)

Tvätta och städa lite vore väldans bra att göra en dag som denna. Men nu blir det lite mys med dom små :)

// Märi<3


Kommentarer
Postat av: AnnMarie

Inga problem att hjälpa till med in/ut släpp ju. Har ju tjöööötat. Jag är ledig nästa vecka så jag/vi kan hjälpa till med både in och utsläpp, bara vi kommer överens om när :-)

2011-09-07 @ 20:35:52
Postat av: Märi

Låter kanoners det :) Ska se till att få upp det där schemat bara så fort det anländer på min mail ;)

2011-09-07 @ 21:46:39
URL: http://mariboman.blogg.se/
Postat av: AnnMarie

Låter bra. Peka med hela armen så lyder jag/vi :-)

2011-09-08 @ 00:35:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0