Update

Jag lever tro det eller ej. Sorry men det har inte funnits tid att sitta vid datorn. Gör inte det nu heller egentligen men jag tänkte slänga upp ett litet inlägg innan jag ska bege mig in i duschen och sen krama kudden.

* Jobbar som en liten råtta på mossen och hinner knappt med mig själv ;( 13 timmar lite lätt idag bara....
* Santoz och kumpanen Lafayette rymmer från hagen ;(
* Zonic är i god vård hos Anki och jag hoppas han inte glömmer bort mig :)
* Sessan undrar nog vem jag är ;/
* Alfonz har flyttat hemifrån (verkar inte bättre...)
* Jag har fått mail från Stina med Molly :D
* Inte sjuk längre :)

Sådär det var väl typ det som hänt på sistone vad jag kan komma ihåg.


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Jannica

Å vad roligt, hur har lilla Molly det?

2011-05-10 @ 07:43:11
URL: http://flaangen.blogspot.com
Postat av: Märi

Mollan har det hur bra som helst. Dock lite problem men det vill jag helst inte skriva om här... Det kan vi ta när vi ses ;)

2011-05-10 @ 22:20:21
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0