Sjuk

Ja men naturligtvis har jag gått och blivit sjuk. Detta inlägg kommer inte i positiv anda vill jag lova...

Bilfaan vägrar lämna ifrån sig nån slags värme så jag har åkt till och från jobbet nu i två dagar med typ nån stackars plusgrad i bilen. Hmm kan förstå varför jag är sjuk...

Jag är ju som sagt sjuk som ni kan läsa ovanför. Pest och pina är vad det är. Antar att detta bara är början så än är jag inte helpajj men halvvägs iaf. Ont i skallen, halsen och har feber. Grejer det...

Pålle är det oxå synd om då hans mamma är sjuk och inte kan rida. Han fick iaf se en snygg tjej idag så jag hoppas han överlever tills imorgon och att jag kan vara frisk och kry för ett ridpass. Risken är fruktansvärt liten men jag lever på hoppet.

Bästa stallägaren hade mockat, fixat hö och fyllt på nytt vatten till Z idag så det enda jag gjorde var att slänga ihop tre matburkar, försökte va lite social och sen åkte hem. Guld värt med hjälp dagar som denna.

Nu blir det inte mer upphetsande än att jag funderar på att sortera ihop reklamen (bara 4 blad denna vecka), fixa iordning allt inför morgondagens arbete, duscha och sen krypa ner under täcket.

Imorgon ska prinsessan följa med till jobbet och vara med morfar då det inte kommer va nån hemma på hela dagen. Ska bli kul att se vad hon tycker om det :)



// Mär<3

Kommentarer
Postat av: Jannica

Oj vad tråkigt med förkylning, krya på dig!

2011-05-04 @ 07:39:20
URL: http://flaangen.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0