Segt

Jösses vad internet går segt en kväll som denna. Jaja jag har inte tänkt att bli långvarig här. Ville bara meddela att jag överlevt årets första arbetsdag och ser fram emot nästa :) Fick dessvärre inte en fin blå traktor utan en ful grön jävel. Men jag får nog tänka om i mitt färg tänk då denna var en riktig pärla ;) Hoppas på att vi kommer få en fin sommar tillsammans :)

Nu lägger jag ner detta för idag och återkommer imorgon om det vill sig bättre med internet. Dags för sängen då klockan ringer 06.15 och jag är inte färdig med dagens sysslor på långa vägar...................



// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Benny

Hej stjärnan!

Fått jobb ser jag!!! Härligt!! Grattis!

2011-05-03 @ 00:02:43
URL: http://www.vintagernb.se
Postat av: Märi

Nja jobb och jobb. Bara över sommaren men det är ju alltid nåt :)

2011-05-03 @ 18:03:23
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0