Lite tråk

Ja idag har det inte hänt mycket inte. Iofs har ju knappt halva dagen gått bara men ändå. Ledig idag oxå men imorgon drar det nog igång igen har jag en känsla av. Men tanke på att det är halvstorm ute så torkar det nog fint på mossen.

Tvättat massa maskiner med schabrak och nu är sista istoppad så väntar bara på att den ska bli klar. Sen ska det oxå hängas ut på tork. Reklamen sorterad (med hjälp av bror) och som vanligt fattas det trycksaker... Men nu skiter jag i det för det här är sista utdelningen i helgen sen blir det inget mer då jag sagt upp det där. Funkar inte att dela reklam när jag jobbar på mossen eftersom jag kommer hem så sent. Nu blir det ju jobb i helgen igen när det ska delas ut så det kommer bli en sen kväll fredag, lördag eller söndag... Men som sagt sen är skiten ute ur bilden :)

Jag går även i tankar på vad som ska ske till hösten. Plugg eller inte plugg. Det är frågan det. Vore ju bättre med ett jobb men dom växer inte på trä´n. Jaja är ju ett tag kvar till hösten så jag hinner väl se om det kanske kan finnas nåt jobb eller om det blir plugg som det är tänkt från början.

Idag ska jag hinna med en sväng till Santoz och ge han lite käk och sen vidare mot stallet för at fixa åt Z. Innan det blir det ev en sväng hem till Seija för en pratstund :) Om hon nu hör av sig ;) Iaf det jag sitter och väntar på nu.

Nej lite mat i magen och sen sätta fart med nåt annat skoj kanske medans man väntar på att telefonen ska ringa :)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0