Ledig dag

Idag kom den första lediga dagen eftersom det regnade inatt. Dom varnar för mer regn imorgon så jag vet inte om det kanske blir en ledig dag då oxå. Bara vänta och se...

Jahopp idag ska jag upp till stallet och rida Z och hinna umgås lite med sessan eftersom hon åker till B ikväll. Har inte blivit alltför mycket av den varan eftersom jag jobbat så mycket. Men idag blir det mys på hög nivå :) Ska bege mig till Santoz ikväll oxå för att pyssla om honom lite. Försöka ta lite kort så jag kan lägga ut ny annons. Har svarat på en annons på hästnet om en tjej som leta ungponny. Får se om det kan vara av intresse.

Håller även alla tummar och tår för laget som rider idag i Wittwång. Jag är dock inte med men dom som rider är grymt bra allihop så jag hoppas det går vägen :)

Annars händer det nog inte så väldans mycket mer idag inte. Ska klä på mig nu och dra mot stallet så jag har det gjort.


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Linda

Tack för lyckönskningarna <3

Z gick på topp och Ylva var placerad. Superkul! Heja KRT!

2011-05-15 @ 20:35:11
URL: http://cheran.blogg.se/
Postat av: Märi

Jag såg det på din blogg :D Skitkul verkligen !! :)

2011-05-15 @ 21:45:12
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0