Långledigt

Det har blivit några dagar ledigt nu men det dröjer väl inte förän det drar igång igen. Har varit superfint väder nu på morgon/fm men det börjar dra ihop sig för lite sämre väder ser det ut som. Får se om det kanske blir jobb imorgon annars blir det ju på fredag och sen hela helgen ända tills nästa regn. Har iaf inte gjort nåt vettigt dessa dagar utan mest bara flummat omkring. Kan vara skönt det med ibland.

Nu ska jag få mig lite mat i magen och sen börja sortera reklamen. Den sista reklamen för sen blir det inget mer. Riktigt skönt må jag säga. Har lite saker att fundera på oxå men jag tror nog jag vet vad jag ska göra. Ge mig själv en käftsmäll och sen köra på bara. Jag ska fixa det här så är det bara.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0