Helg ?

Va lite snabbt inne på fejjan för att svara på lite kommentarer jag fått och jösses vad folk skriver att det är helg, fredags mys med mera... En del som har det jävligt bra. Själv har man varit ledig hela veckan pga vädret och drog igång lite lätt med en 12:a idag och garanterat lika många timmar imorgon. Söndagen återstår att se men blir säkert en hel hoper med timmar då med. Helg. Vad är det för nåt ??

Nu är jag ju inte gnällig för fem öre eftersom jag trivs väldans bra med min gröna vän och hans gula svans. Pengar får jag oxå på köpet så det är bara att gilla läget :)

Nattat hästar nu på kvällskvisten eftersom Anki är iväg och tävlar (nånstans)... Har inte rikigt koll på vart denna gången men det är ju skit samma. Huvudsaken är ju att hon vet vart hon är. Utsläpp i helgen av pållarna och ev en kvällsfodring imöra oxå men det märker vi då. Sista helgen med reklamen och det är helt underbart att slippa det skiten sen. Usch det har inte fungerat spec bra. För mig har det gått bra men det är nog konstigt folk som har hand om det där...

Nej vad sägs om en cigg på det här och sen uppsöka duschen ?


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0