Allvar igen

Kom precis hem från stallet och dit hade jag ju inte behövt åka eftersom allt redan var klart åt Z :) När jag kom upp var Emilia i full gång med att rida Z. Idag stod det hoppning på schemat och både häst och ryttare skötte sig kalas bra. Inte lätt för Z som är lite grön vad gäller hoppning men det tar sig ju mer han för öva.
Blev även upplyst om att morgon dagen innehåller arbete på mossen. Så nu är mina lata dagar över och allvaret börjar igen. Men det kan vara skönt att få komma dit ner och i lugn och ro tänka över livet och dom bekymmer, funderingar och tankar man har. Dock kan det bli ganska långtråkigt ibland men man överlever det med.

Har även idag varit och hälsat på underbara Seija och haft en liten pratstund. Även kört Sandra till stallet och träffat bästaste Cissi :) Tittat på Emil, Jum-Jum, Spirren och inte att glömma det nya lilla underverket som tittade ut i söndags. Jösses vilken liten goding :D Så sjukt långa ben men lika fin för det. Väldans social och nyfiken liten krabat. Den där gjorde Råttan bra ;) Med hjälp av Spirren förstås <3

Som sagt jobb imorgon så jag kommer inte ha tid med detta bloggande antar jag. Dyker väl in nån gång och berättar att jag lever :)

Nu ska jag upp till Utterbäck och lämna brorsans bil då den är lite pajj.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0