Uppdatering

Ville bara meddela att prinsessan inte har mask :) Måste vara otroligt spännande för alla som läser att få veta ;) haha. Men nu vet ni iaf hur det ligger till.

Jag och Z har idag varit ute på våran första skritt tur på nya placet tillsammans med Anki, Ida och fuxdamerna. Gick förvånansvärt bra då jag trodde han skulle var jobbigare än vad han var.

Färjestad leder över AIK med 2-1 efter 2:a perioden. Luktar vinst känner jag ;)

Jag har inga strumpor och valde tydligen fel färg att stoppa i maskinen för om jag inte räknat fel har jag fått med 1 par strumpor i denna tvätten :S Hoppas hoppas det finns plats kvar därnere så jag kan köra en maskin till med vit tvätt så jag får några fler strumpor. Alltså när faan är första marken ?? Jag är i behov av STRUMPOR !!


// Märi<3


Kommentarer
Postat av: Therese Bäckman

Den brukar vara i början på maj gumman, så du får slita på dina gamla strumpor ett tag till ;)

2011-03-23 @ 06:12:45
Postat av: Märi

Haha ja men va faan det är ju oskönt när tårna sticker ut och det är hål överallt på strumpan ;)

2011-03-23 @ 08:13:59
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0