Twisted

Idag har jag verkligen inte fått ett skit gjort. Har suttit och spelat fia med knuff med mig själv hela dagen typ. Haha hur sjukt som helst. Men vädret har ju inte direkt varit det bästa. Iofs var det ganska hyfsat imorse men nu när man tittar ut är det hemskt :( Har precis kommit hem från stallet där jag mockat och fixat till pålle. Blev ingen ridning eller longering idag då vädret är skit och jag inte har nån energi. Skulle väl bli bättre väder imorgon så då ska jag kravla mig upp på honom för ett pass på banan. Måste trimma lite nu inför tävlingen ;)

Just det ang tävlingen så har ju Valåsen en lokal dreyssr nu på söndag i Botorp som jag ska åka och kolla på. Eftersom jag inte kunde följa med till MB med klubben passar jag på att kolla in mina konkurenter. Är 6 st som rider LC:2 i Valåsen på söndag som även kommer rida samma klass i Gyttorp. Kan ju vara lite kul att se vad man får för motstånd :) Dom är garanterat skit bra allihop men som jag skrivit förut så gör vi så gott vi kan.

Lite mat står på agendan nu för jag börjar bli hungrig. Sen kanske jag ska ta mig en sväng om med snabel draken som jag egentligen skulle gjort under dan idag ;) Jaja bättre sent än aldrig...



// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Anonym

2011-03-31 @ 19:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0