Tur

Idag har pålle blivit longerad och jag fick lite tips av coachen och såg verkligen skillnaden på honom när jag satte upp inspänningen lite högre. Jösses blev som en helt annan häst. Blev jobbigt för honom och han frustade och försökte smyga undan arbete genom att lägga av. Tror han hade lite känningar från igår då han verka trött. Hoppas han inte håller på att bli sjuk eller nåt... Kanske tar en tur i skogen imorgon och bara lattjar lite som omväxling ;)

Har varit ute och tagit in J´s pållar ikväll och gett dom mat. Så nu ligger min jacka i tvätten för fy faan va skitiga täckena var. Tror dom har haft det roligt idag i hagen :) Jaja tur det finns tvätt maskin. Sen måste jag bara ge bästaste "gamla" grannen en super mega stor bamse kram för att hon är såå snäll :D Varför skriver jag inte för det vet hon redan och det är ingen annan som behöver få veta.

Strax dags för sängen tror jag då jag är super duper trött. Ska ta mig en liten macka innan bara. Plus att jag får sova imorgon bitti :D wiihooo. Ska prova att slänga upp ett tidsinställt inlägg och se om det kommer imorgon bitti eller om det blir pannkaka av allt ;)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0