Sova Zzzz

Jag kan inte komma på när jag sist hade sovmorgon. Den där förbannade klockan har varit ringt varje morgon hur länge som helst. Visst det är ju inte sjukt tidigt den ringer men den ringer iaf. Idag har den dock inte gjort det för första gången på jag vet inte när. Vaknade ju iaf tidigt men det var skönt att bara ligga där och dra sig. Inte behöva tänka på att stressa upp :) Somnade väldigt tidigt igår för jag var sjukt trött. Kan tänka mig att det iaf kommer bli tidiga kvällar för nu är jag invand på det.

Idag ska jag fram till bussgods och skicka paket, sen vidare och luncha Jannica´s hästar, hem och käka lite, byta bil och bege mig till stallet för att lasta häst. Han skos ju idag vid 14. Tänkte ta ut pengar innan det så jag kan betala kontant. Dom pengar som blir över får jag lämna till H för Santoz hyra. Om det nu blir pengar över ;)

Sen vet jag inte om det händer så mycket mer idag. Lite fler folk som mailat på grejer så jag hoppas nåt mer blir sålt. Väntar på pengar från reklamen också. Har ingen aning om hur mycket jag kommer få där. Säkert ingenting ;/ Dom borde komma in under morgondagen. Jaja det återstår att se. På söndag drar vi mot Filipstad också och kollar tävlingarna där. Ska bli roligt då det är ett par ekipage jag är nyfiken på :)

Nej vad sägs om lite frukost på det här. Magen kurrar :) Föresten har jag världens äckligaste katt. Han är inte min vän för tillfället. Satt och hade kalas ute på trappan igår kväll med en liten varelse. När jag skulle åka igår kväll var det inte mycket kvar av hans midddag. Men det han lämnat var väl det mest motbjudande av allt ;( Usch vad äckligt. Mår illa bara jag tänker på det. Uuurrrkkkkk !!


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Jannica

Gud vad lyxigt med sovmorgon!

2011-03-25 @ 07:52:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0