Skoning och uteritt

Idag har Z varit och hälsat på hovis. Gick super bra allting och efteråt red vi ut i skogen en sväng med sällskap av Anki och P. Brukar inte vilja rida efter att hovis grejat men det är så mjukt i backen så jag hoppas det inte skadar. Märks väl imorgon hur han ser ut. Fick lite liniment på benen efteråt för dom sjönk ganska rejält när vi var ute. Men bättre det än 1 m snö eller isgata ;/

Imorgon ska jag iväg och luncha J´s hästar igen och efter det blir det hem och käka lite lunch. Sen upp till stallet vid 14 och fixa allt där för att sen bege sig upp på häst ryggen för ytterligare ett pass. Antar det bär iväg ut i skogen imorgon igen. Sen vid 18 ska jag följa med Anki ner till Knutsbol för det ska vara program ridning för lagen och då ska hon dömma. Mig har hon anlitat att skriva. Haha får se hur det går. Men men, alla barn i början ;)

Idag har jag iaf lyckats beta av ganska mycket räkningar. Dock några kvar men pengarna har tagit slut ;( Får se om jag får in nåt för reklamen imorgon så jag kanske kan betala av nåt mer. Har bara en räkning kvar på "papper". Sen kommer ju iofs räkningen på skoningen men den ska väl inte va betald förän om en månad hoppas jag. Annars kan det bli problematiskt ;) Jaja får hoppas man kan sälja lite mer grejer. Pappa va på mig nu om att jag måste lägga undan lite och köpa sommar däck. HAHA är han född igår eller ? Vadå lägga undan pengar ? Inte lätt att lägga undan när man inte har några ;) Vet inte riktigt hur han tänkte där. Dock har jag en liten plan om det där med sommar däcken men det får bli en senare fråga. Inte dags riktigt än iaf :) Bil faan måste besiktas först och dom pengarna har jag inte "lagt" undan heller ;P

Nej nu måste jag nog bege mig upp till tvn för jag hörde att det inte går så bra för mina vargar ;( Dom behöver nog lite coachning av proffset ;) that´s me :D


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Jannica

Bra att du fick Z skodd utan att han blev halt, tror inte du kommer ha det problemet ifortsättningen.

Vet iofs inte vart du åkte och skodde men jag hoppas det var till krhmn...

2011-03-25 @ 07:50:59
Postat av: Märi

Ja lite öm va han igår och det har jag inte märkt förut men jag hoppas verkligen att det inte är nåt fel på han idag. Har iaf inte hört nåt från Anki om att hon fick bära ut han imorse så det borde vara lugnt ;) Nope det blev inte K-hamn utan bara till Botorp. Men om vilken hovis det blev har du nog rätt ändå ;)

2011-03-25 @ 09:24:27
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0