Sålt

Rockard, sele, ett ponny träns och vintertäcket har hittat nya ägare :) Jag har fått in lite pengar som i princip tog slut på en gång, men så är det när man har räkningar upp över öronen. Dundrade in ytterligare en idag som ska va betald i slutet på månaden så det här blir skoj. Tur jag får in lite pengar för Molly på fredag som jag kan fixa bort lite lätt :) Väntar på pengar från reklamen, fk och även handpenning på santoz. Dock tror jag inget på det eftersom jag inte fått tillbaka min kopia på kontraktet. Har inte hört nåt från tjejen heller så jag vet inte vad jag ska tro. Blir det nåt eller inte ?

Har även idag sagt upp bägge stall platserna. Molly åker ju som sagt på fredag och Z flyttar till nytt place på söndag. Ska bli skönt att kunna stå lite närmre så kommer det bli billigare. Längtar jätte mycket men kommer sakna stallet och den underbart stora hagen massor. Även sakna Molly hur mycket som helst men jag vet att hon får det bra. Underbart bästa grannen därute kommer också saknas oerhört men jag ska komma och hälsa på så ofta det bara går :) Vi får INTE tappa kontakten bara för att jag flyttar. Så resten av veckan kommer bestå av att packa och köra grejer. Ska bege mig ner i källaren nu och börja rota runt och ställa iordning så jag vet vad man har. En del grejer ska ju säljas och det ligger huller om buller överallt. Gillar inte att det inte är ordning.

Ja det var lite för stunden nu ska jag se till att få nåt gjort annars blir jag sittandes här för länge :)


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Jannica

Tråkigt att du flyttar, men skönt att saker börjar ordna sig för dig.

Det ska ju vara roligt att ha häst !!!

2011-03-16 @ 15:20:26
Postat av: Märi

Ja vet det är verkligen skit trist ! ;( Kommer sakna dig och dina pållar men jag kommer och hälsar på så ofta det bara går :D

2011-03-19 @ 22:11:08
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0