Rolig :)

Kollade igenom mina tidigare inlägg för att se om nån kommenterat. Hade då fått denna kommentaren på ett inlägg;


Postat av: Linda

Det var TOPPEN att du kunde ställa upp och vara med i laget. Kram, kram!

2011-03-30 @ 14:39:22
URL
: http://cheran.blogg.se/


Blev super glad att läsa det då man verkligen känner sig uppskattad. Har inte på dom här 3 (?) åren jag haft pålle varit med i något lag. Har inte velat det utan har tänkt att jag ska tävla individuellt först och sen året efter kanske rida lag. Dock har det inte blivit så eftersom jag har startat max 3 ggr på ett år eftersom pålle har en tendens att bli sparkad av alla hästar han träffar på. Med andra ord har han mest varit skadad eller så har vi varit under igångsättning när lag omgångar och alla andra tävlingar gått. Detta år är vi väl inte heller i 100% tävlingsform nu till första omgången men vi får göra så gott vi kan. Vad mer kan man göra ? Ska bli kul att se om han kan hålla sig fräsch så vi kan öka våra starter till 4 tävlingar/år ;) Haha.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0