Prövning del 3

Sådär nu är det över men jag kan inte andas ut riktigt än då jag inte får svar förän nästa vecka om jag klara tentan eller inte. Hoppas alla nu håller tummarna att det gick bra. Skulle vara så sjukt roligt att klara mitt mål och vara utbildad till det jag vill jobba med om ett x antal år :)

Nyss hemkommen från salsa aerobic och fy vad jag inte mår bra. Mår såå sjukt illa så det finns inte ;( Varför gör man det efter att man tränat ? Nån som vet... Va riktigt jobbigt idag iaf då det dykt upp nya grejer på dom här 5 veckorna jag varit borta... Usch det kändes inte bra att kolla på pappret och se vad mycket jag varit borta. Att den där förbannade latmasken vill klamra sig fast så länge :) Men nu måste jag försöka komma igång för det var så sjukt roligt idag. Hoppas jag kan pallra mig iväg på step på söndag också. 1½ timme ;S ujuj. Nån som vill med ? :)

Vädret är verkligen skit för tillfället och såna här dagar ska man inte ha djur har jag märkt. Blöta täcken, pälsar och tassar. Inte skoj nånstans. Men förhoppningsvis är det borta imorgon och vi får strålande sol och ingen storm. Begriper inte att det måste storma så fort det är plusgrader och solsken. Blir ju inge varmt iaf då :/

Har satt ut dom mesta grejerna i strl ponny som jag har. Klantskallen jag glömde ju dock en hel massa grejer som jag hittat i mina gömmor. Jösses det ska bli skönt om man kan få bort alla dom grejerna så man kan kolla över vad man har :) Lite är ju sålt på tradera men den sidan ska jag inte sätta ut en grej på nåt mer. Shit vilka muppar det finns alltså. Börja gnälla på att frakten är så dyr när hon budat hem grejen. Idiot !! Det kan man väl maila om innan man budar eller ? Jösses bättre sätta ut på blocket för då kan man diskutera frakt sätt med folket och alla blir nöjda och glada. Har en hel massa täcken till salu och det är en tjej som mailat på dom så det vore ju inga fel om hon ville handla allihop. Blir en fin slant ner i fickan då :) Kanske man kan betala nån räkning som jag ligger efter med. Har börjat få påminnelser på räkningarna och det är inte bra...

Nej usch det ger sig inte med mitt illamående. Tror jag tar mig en svängom i duschen och sen kryper ner under täcket. Blir ev Örebro imorgon en sväng och sen en tur till alla stallen :)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0