Prövning del 2

Sådär då var del 2 avklarad och del 3 återstår under morgondagen. Hade en riktigt bra känsla på skrivningen idag så då blir det säkert skit eftersom jag inte var nöjd efter det muntliga :) Men jag har iaf försökt mitt bästa och jag tror att det ska gå vägen. Iaf om läraren åtminstone ger mig G på inlämningen. Hoppas man får svar fort när man gjort det där för jag vill ju veta om jag klarat mig eller inte.

Tjejen som var och kollade på Molly i söndags ringde tillbaka i måndags kväll och sa att hon vill ha henne. Det är med väldigt blandade känslor som jag har tagit detta beslut. Men jag måste tänka på den lilla ponnyn och då blir nog det här bäst för henne. Ska naturligtvis skriva i kontraktet att jag ska uppdateras med kort och filmer så jag håller koll på min lilla flicka ;) haha. Tror nog att hon vet att hon ska åka för dom senaste dagarna har hon försökt göra mitt liv till ett rent helvete. Hon har väl aldrig stökat så mycket som hon gör nu :) Har iaf en jädra massa ponny grejer till salu eftersom inget kommer följa med henne så är det nån som är intresserad så hör av er!! Har satt ut annons och det är redan en som svarat. Ska fota och skicka till henne under morgon dagen. Men det blir väl som vanligt att dom bara mailar och sen blir det inget mer. Så typiskt folk känner jag...

Annars har det väl inte hänt så väldigt mycke. Var och handla en grimma till Santoz idag som inte passa så den har jag lämnat tillbaka. När jag var i stallet förut och rotade fram alla ponny grejer hitta jag en sprojlans ny röd grimma som lappen hängde kvar på :) Tydligen mamma som köpte till Molly och den var för liten till henne. Santoz var den för stor till så jag får ta med den och prova nu istället. Han har ju som sagt växt en del ;) Har iaf skickat kontrakten på han igår kväll så nu är det bara vänta och se om hon godkänner dom så man kan få in nån krona där också. Pengar är bra att ha :)

Nej nu har jag tagit den obligatoriska kvälls promenaden med mina små så nu väntar sängen för jag har jävligt ont i ryggen. Tror att jag måste igång med träningen igen. Är ju varken vanlig träning eller ridning nu för tiden. Men imorgon kväll blir det faan salsa :) Sen kanske även lite step på söndag. Och nästa vecka då kör jag som vanligt med träningarna. Är ju inte många veckor kvar innan det är slut. OCH även ridningen ska jag komma igång med. För då blir Z glad :)


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Hoppas tentan gick bra :) Kändes de bra så gick de säkert bra, jag tror på dej :D Och jag tror även att Molly kommer få det bra hos den nya tjejen :) Puss

2011-03-10 @ 12:35:36
Postat av: Märi

Jag hoppas också det gick bra men det kändes sisådär ;/ Är övertygad om att Mollis kommer få det super duper bra :) Puss <3

2011-03-10 @ 20:26:31
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0