Prövning del 1

Just hemkommen från Komvux där jag haft muntlig tenta i engelska. Gick inge bra enligt mig då det verkligen är svårt att prata engelska när man inte är van. Var ju ett tag sen man gick i skolan och det är ju inte så att man pratar engelska dagligen med nån. Lite synd faktiskt. Läraren verkade dock tycka det gick bättre än mig för jag låg långt över G sa hon. Det är ju skoj men då undrar man ju vart jag legat om jag fattat allt jag pratat om :) Jaja skit samma ett G är det enda ja behöver för att kunna söka igen till hösten. Nu är det onsdag och torsdag kvar sen får vi se om jag fixat det. Har en inlämningsuppgift som jag ska fixa nu och maila iväg till henne också. Känns som den är svårast av allt. Jag brukar älska inlämningar då man får sitta hemma och fixa men denna är hemsk. Jaja hoppas mitt muntliga kan väga upp min inlämning ;)

Igår var det två tjejer och kollade på Molly så jag inväntar svar antingen idag eller imorgon. Tjejen verkade jätte bra och hon sa att hon var intresserad så vi får se. Jag tror hon kommer få det bra hos henne och det kommer vara roligt för Molly att äntligen få komma igång och göra nåt.

Annars händer det inte mycket. Min depp period går inte över och jag ser inget ljus i tunneln än. Är alldeles för mycket grejer som händer och ingenting är klart. Tycker inte om att vänta men det är väl det man kan göra för tillfället. Hoppas iaf att mina penga problem löser sig fort så jag kan betala räkningar. Ska iaf sätta ut alla ponny grejer på annons så fort Molly är såld så kanske man kan få in lite pengar där.

Nej nu blir de lite frulle och sen engelska uppgift så man kan maila den. Jag hämtade prinsessan igår så vi ska fara iväg till stallet sen. Har tänkt (iaf just nu) att jag ska skritta ut en sväng sen. Plus att jag i em när hästarna kommit in ska borsta Ghana för det är välbehövligt :)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0