Övning

Kanske dags att börja kolla upp om lite ämnen man kan skriva om. Det kommer snart dyka upp en ny blogg här i vimlet och man behöver ju hitta på nåt så det blir vettiga inlägg på den. Den nya bloggen är inte klar än men förhoppningsvis kommer den igång så fort som möjligt. Kommer bli skit kul verkligen och jag hoppas ni följer med dit istället :) Mina super oseriösa inlägg kommer säkerligen ta upp mestadels av bloggen men det får ni stå ut med. Är inte tänkt som nån ren häst blogg (tror jag ?) utan lite om allt möjligt. Finns ju andra saker här i livet än hästar ;) 

Har fortfarande inte kommit upp start listor till söndagens tävling. Skulle komma upp senast torsdag kväll stod det i ryttar meddelandet. Jag tycker iaf att det är kväll och att dom borde komma upp typ NU. Men den som väntar på nåt gott :)

Måste prova mina vita ridbyxor oxå och se om jag fortfarande kan ha dom. Tveksamt skulle jag tro men jag har inga pengar att handla nya för så dom får så lov att passa :) Tänkte prova och rida med dom nån dag och känna hur det känns. Vet att jag dom senaste åren tyckt att dom begränsar mig i min ridning då dom inte sitter som dom ska. Är lite trånga och inte stretchiga alls. Känns som att jag då inte kommer ner i sadeln ordentligt utan sitter "uppepå" och skumpar omkring. Ser inte alls vackert ut och jag skulle verkligen behöva ett par nya. Men om dom sitter alltför illa och att det absolut inte går för jag ta några andra. Har ett par beiga byxor som borde funka. Tycker dock att man ska ha vitt på tävling så jag kommer känna mig konstig om jag kommer med beiga grejer. Men man tar det man har om man inte har råd att handla nya grejer hela tiden...


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Jannica

Mycket grejer har jag, men tyvärr inga vita ridbyxor att låna ut (om du inte skulle trivas i dina alltså), däremot en oanvänd kavaj...

2011-03-31 @ 21:39:24
Postat av: Märi

Haha precis som jag skulle komma i dina kläder ;) Vi drar ju inte direkt samma storlek :) Men tack ändå. Ja får matvägra i en vecka så kanske det försvunnit nåt kilo :P

2011-03-31 @ 22:07:30
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0