Neggo

Jävla skit blogg som inte la upp mitt inlägg förut som jag skrivit !!! ;(

**********************

Har inte lyckats fått nåt skit under em heller så det är bara glömma denna dag och satsa på söndag. Dom vill ju helst inte att man skickar såna där "Kolla masken" torsdag-söndag eftersom det då kan bli liggandes på posten och hinna bli förstört när dom får det till sig. Därför ska vovve nu gå i koppel under hela söndagen så jag hinner se vad hon pysslar med :) Annars får jag anställa nån som springer efter henne den dan om jag inte själv har tid att hålla koll. Hehe nån som ställer upp och är bajsvakt ?

Inte blev det nåt källar besök heller förut då jag kom på att det var bra program på tv. Fy mig ! Men nu har jag kommit hem från stallet så nu ska det ner och rotas runt så det blir ordning. Molly har fått fossingarna verkade idag inför avresan på fredag och imorgon kväll ska Sanna med mig till stallet och göra henne fin :) Själv ska jag försöka rida imorgon då det inte blev nåt idag. Det blåser ju verkligen rakt igenom kläderna så jag ska även hinna med en dusch så jag tinar upp :S

Hämta paket hos Jannica ikväll också så jag kan skicka sadeln imorgon :) Men naturligtvis dök det upp ytterligare en räkning idag som ska va betald i början på april så jag LÄR bege mig ner i källaren och sälja allt jag kommer över. Usch detta är inte roligt...


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Jannica

Nu får du sluta vara neggo och uppdatera lite :)

2011-03-21 @ 07:42:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0