Mys gos

Javisst här är det mys på hög nivå. Har inte träffat min lillprins på hur länge som helst känns det som. Vet inte var han håller hus på dagarna. Nu ligger han iaf i mitt knä och är såå gosig :) Inte lätt att skriva här då. Men jag gör ett försök iaf.

Min planering sprack ju rätt rejält om man säger så. Var iofs väntat men nu ska jag iaf ta tag i mitt liv och fixa det som ska göras. Kom på typ hundra grejer till som behöver göras så vi får se hur detta slutar... Ska iaf nu bege mig ner i tvättstugan och slänga i en maskin. Dock inte vit tvätt utan det blir mörkt denna gången oxå då jag har blivit "attackerad" av hundar med skitiga tassar ;( Jacka och byxor är inte fina så det blir tvätt på det. Efter det så blir det nog vit tvätt så jag får med mig några fler strumpor :)

Ska ringa min farbror också och försöka få tag på nummer till min "kusin" för Anki vill ha lite hjälp av henne ;) Sen blir de tvätt av bilen också. Jag tänkte fixa det igår, men då jag hamnade i stallet i 5 timmar blev det inget av med det :) Så jag provar idag istället. Har ju några timmar på mig innan jag ska till stallet igen. Uteridning står på schemat idag också. Hoppas blåsten kan ge med sig lite annars är det inge skoj. Kallt blåste det idag också ;/

Det som jag lyckats beta av på mitt förra "schema" är iaf att jag varit till Santoz :) Var sen inne på Coop och köpte diskborstar för jag ska diska ur deras vattenbalja då den är så fruktansvärt äcklig så det finns inte. Nu har dom sitt vatten i hinkar så länge men det verkar gå åt en del hos herrarna och då kan det vara bra med en större balja. Har man en ordentlig diskborste där också så blir det ju lite smidigare när man ska göra rent :) Blev lite fikabröd inhandlat också för att sen dra vidare till Dammängen. Eva kom upp och fikade med oss en stund. Trevligt trevligt :)

Nej nu måste jag sätta fart. Önska mig lycka till med mina sysslor ;)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0