Märkligt

Ja men visst blev det ju pannkaka av mitt tidsinställda inlägg. Blogg.se ville tydligen inte vara med mig igår kväll för det ladda, ladda och åter ladda sen blev det inget mer. Det jag skrev igår kväll hade tydligen kommit med men när vet jag inte. Orkade inte sitta vaken och kolla när det kom in. Ska försöka mig på ett tidsinställt idag bara för att se om det kommer med.

Försökte hålla mig vaken igår kväll för att kolla på NCIS men ögonen blev för sömniga och jag blev tvungen att släcka. Vaknade imorse när klockan var 07.00 !! Hade inte lust att gå upp då utan jag somnade om och vakna för nån timme sen. Idag ska jag fixa med häst grejerna som ligger på altan och sen försöka sortera reklam kanske. Blir nog en ute ritt i skogen idag då han behöver få vila lite från allt jobb. eller om jag kanske rider ut imorgon istället. Jag får se vad det blir. Är ju lite för mjukt ute nu så han sjunker ganska mycket. Men skritta lite kanske funkar. Ska iväg till Santoz om nån timme oxå och kolla så det inte runnit in mer vatten i stallet.

Var inne och kolla på tdb vilka som anmält till gyttorp och det var bara 14 st i första klassen. Kollade sen distriktets hemsida och det är 6 anmälda lag. När jag räkna fick jag bara ihop det till att det är 4 lag som är anmälda. Tiden har ju gått ut och man kan inte anmäla längre. Så vad det verkar som blir det bara 4 lag till första omgången iaf. Jaja strunt samma egentligen för vi har iaf ett lag och ska vara med. Det var ju huvudsaken :) Ska iaf iväg till Valåsen på söndag och kolla deras tävling då det var iaf en där som även rider i gyttorp. Kan vara bra att kolla in konkurrensen ;) Måste kolla om fler ska vara med så jag kan kolla in även dom lite extra då jag är där. Vi har iaf en representant från klubben i Valåsen så vi får hoppas hon gör bra ifrån sig och vinner ;)

Nej dags för lite frulle och sen sätta fart med dagens sysslor.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0