Måndag idag

Har varit i stallet på morgon och släppt ut pållar. Glömde Santoz matburkar hemma imorse så jag måste ut igen till stallet och fylla dom och upp till han så han får lite mat. Bara massa farande överallt. Hatar att åka bil verkligen. Skulle inte va fel med en privat chaffis :)

Lördag kvällen spenderades med Tess och det var verkligen inte igår vi gjorde nåt. Skit kul va det iaf :) Måste göras om snart. Skönt att kunna slappna av och ha lite roligt för en gångs skull. Söndagen däremot va inte min dag. Hade sån huvudvärk efter nattns ynka timmars sömn så söndagen bestod av soff häng :) Inga fel med det inte.

Har precis slängt i mig och vovve lite frukost så nu bär det av till stallet strax igen för att fortsätta med mina sysslor. Alla ponny grejer ska hem så jag kanske får lite bättre koll på vad jag har och kan få ut allt i en och samma annons.

Nej usch har inget vettigt att komma med så jag ger mig nu :)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0