Kanske ?

Det är möjligt att saker och ting kanske ordnar sig med skolan i varje fall. Åtminstone till hösten. Ska iväg imorgon och träffa min lärare i Svenska/Engelska på Komvux och prata lite så får vi se om det går att lösa på nåt bra sätt. Efter det är det bara hem och plugga engelska som en tok då jag ska tenta av det nästa vecka. Håll alla tummar att jag klarar mig för då kan jag söka igen till hösten och komma in på en gång med pengar från CSN !! :D Ingen vore gladare än jag. Plus att jag kan jobba som en idiot i sommar på mossen utan nåt "tak" vad gäller pengar. Tänk om det börjar gå åt rätt håll. Känns som jag varit nere på botten och nu kanske det vänder ?

Tack iaf till min underbart bästa vän Therese som lånar ut pengar till en fattig mig så jag kan göra min tenta nästa vecka <3
Och ett stort tack till bästa Anki för en sjukt rolig kväll i ridhuset :D haha skönt att kunna skratta och ha kul :)

Imorgon anländer det en ny kuse till Dammängen och sjävklart står jag på första parkett och kollar in den nya ;) Hoppas den är bra och kommer smälta in med dom andra.

Men det är morgon dagens fråga.
Är iaf lite gladare just för tillfället och det kanske känns bättre efter samtalet med lärare imorgon också.

Dock lider jag med en vän i stallet som har problem med sin häst ;/ Hoppas verkligen att det kommer lösa sig till det bättre och jag ska försöka hjälpa till så gott jag kan. Vet hur det är att stå helt hjälplös och varken veta ut eller in ;(

Har iaf bestämt att Molly inte ska säljas till Finland utan ska hon nånstans så blir de inom Sverige för jag tänker inte släppa min lilla tjej flera timmar på en båt ;( Har några som mailat från Sverige så jag hoppas nån av dom verkar vettiga.


Nu ska jag och min prins krypa ner i sängen och hoppas på att det finns nåt bra på tv. Tur han finns också <3


// Märi<3


Kommentarer
Postat av: Therese Bäckman

Jaa detta är hemskt :'(

2011-03-01 @ 22:33:47
Postat av: Therese

de e vänner till för gumman! <3 plugga hårt nu ;)

2011-03-04 @ 21:48:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0