Irriterande värre

Läste min mail förut och hade då fått svar från människan som ville köpa Santoz. Nu är hon inte säker på att hon kan längre pga ändrade omständigheter. Hon har tydligen inte heller fått kontraktet jag skickade för snart 1 månad sen. Blir faktist lite trött måste jag säga. Kan man inte höra av sig då och säga att kontraktet inte kommit fram och allra främst tala om att man ev inte kan köpa hästen !? Nu skiter jag i det där och ska ta mig en ordentlig funderare på vad jag ska göra med honom. Han tyr sig verkligen till mig när jag kommer och är så otroligt snäll. Pengarna skulle sitta fint men frågan är om någon vill köpa honom när han är så liten/ung. Kanske ska ha kvar honom och sälja när han är inriden. Dock ska han kastreras innan det för jag vill icke ha nån hingst att greja med. Som sagt tankarna snurrar i huvudet då det blev pannkaka av alltihop med dom där ponnisarna. Jaja det går iaf inte att kastrera än så jag behöver inte ha bråttom att fundera. Kan ju dock lägga ut annons och se om nån hör av sig. Risken är lite men man kan alltid försöka. Synd eftersom dom flesta annonser man ser så vill dom ha c ponny. Tror tyvär inte han kommer bli så stor men man vet aldrig. Han kanske drar iväg och blir gôr stor i sommar ;)

Han är iaf fruktansvärt vacker och snäll. Precis som sin mamma <3






// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Anki

Jag tror definitivt att hon har fått kontraktet, varför skulle det inte ha kommit fram...? Oseriösa människor finns det gott om, x-tra mycket i denna bransch verkar det som =/

2011-03-31 @ 07:01:11
URL: http://dammangen.blogg.se/
Postat av: Anki

Wow det fungerade att kommentera, halleluja...! ;)

2011-03-31 @ 07:01:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0