God morgon

Har iofs varit vaken ett tag men man måste ju läsa alla bloggar på morgon innan man kommer igång :) Va inte spec många att läsa då det inte är nån som uppdaterar knappt. Men några blev det iaf så nu kanske jag kan sätta fart med mina sysslor.

Måste lägga ihop reklamen idag då den ska delas ut ikväll. Hinner inte under helgen då det är fullt upp. Sen behöver jag bort till skolan också och lämna in boken som jag glömt hur länge som helst. Vet inte om jag känner för det idag heller. Får se om tiden räcker till. Sen tänkte jag städa lite och dammsuga hela huset. Men det får bli efter att jag käkat frulle för nu är jag lite hungrig. Måste vara klar med allt till 14 för då ska jag ju till stallet. Vet inte om jag behöver var där precis till 14 men jag ska göra mitt bästa.

Nej kanske dags att sätta lite fart då så jag blir klar. Såg i tidningen nu på morgon att det ska vara billig häst mat nästa vecka. Vet dock inte om min pengar räcker tills dess. Har en svag aning om att dom inte gör det. Iofs har jag mat så jag klarar mig ett tag. Han får ju inte så mycket för tillfället eftersom han inte är helt igång. Men det jobbar vi på :) Snart så ska vi kunna börja jobba som vanligt igen. Kul ska det bli iaf.

Nej frulle och sen massa jobb var det ju ;)


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag tar åt mig av uppdateringskritiken :)

2011-03-25 @ 12:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0