Gnäll

Jag kommer på mig själv med att sitta och gnälla att det inte är en jävel som uppdaterar sina bloggar efter ordning. Har ju ingenting att läsa och jag är inne ibland flera ggr varje dag och hoppas på att det är nån som skrivit nåt bra. Men icke. Sen gör det ju inte saken bättre att jag själv inte uppdaterar spec bra :) Haha tycker inte jag har nåt konkret att komma med eftersom det inte händer så mycket direkt. Sen är det bara massa negativt för tillfället och det har väl inte folk lust att läsa om antar ja ?

Nog om de... Idag var jag uppe till min bebis och han mår prima. Har fått lite sår på huvudet men inget allvarligt. Märks verkligen att han känner igen mig för så fort jag visar mig kommer han fram och vill mysa :) Han är allt bra go den lilla skiten. Ska fixa mer mat till han då jag märkte att det var slut...? Får bli morgondagens fråga.

Appropå imorgon så händer det grejer. Direkt imorgon bitti blir de utsläpp av hästar, mockning mm för att sedan runt 9.00 traska iväg med Molly bort till Jannica då hon ska vara sällskaps dam åt Conda under dagen eftersom dom små ska på utställning. Vi får hoppas att det ska gå bra och att fröknarna kan hålla sams under dagen :) Strax före 16 bär det iväg mot Botorp då jag ska hejja fram Anki och Peach till vinst :D Sen på kvällen ska jag försöka hitta på nåt skoj då det var ett tag sen nu och jag behöver lite glädje i mitt liv. Under dagen ska jag hinna med Santoz en sväng oxå. Kanske raspa lite hovar ?

På söndag kommer det en tjej och kollar på Molly oxå. Ska bli spännande att se vad det är för nån och vad hon tycker om min lilla tjej :)

Nu är det dags för lite kvällsarbete... SUCK !!


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0