Check

Två maskiner tvättade och upphängda :)
Diskmaskinen urplockad :)
Bilen tvättad :)
Annonser inlagda :)
Två täcken sålda och skickas ev imorgon :)

Jösses vad jag har varit duktig idag ;)
Blev dock ingen ridning idag då jag uppenbarligen klätt på mig för lite kläder. Trodde visst det var varmare än vad det var. Plus att den här stormen är ingenting för mig :/ Satsar på morgondagen istället och hoppas att det inte blåser såhär mycket då. Blir nog en fm ritt då han ska skos klockan 14. Skönt att få på han nya pjuck och ta bort vintersulorna. Måste funder ut om jag ska sätta på han helsulor redan nu eller om jag ska vänta tills nästa gång. Skulle ju va skit om han går och trampar på nån sten och blir halt (som vanligt). Men det vore nog inga fel för herrn att bara gå med skor ett tag och lufta fossingarna. Jaja får se lite hur jag gör imorgon.
Nu ska jag packa två täcken som är sålda och sen åka till bror för att skriva ut papper. Skönt med liite pengar in på kontot iaf. Men det är långt ifrån bra :/ Behövs komma in mer pengar för att täcka upp allt denna månad. Blir bättre i slutet på nästa kanske då man får in fullt från fk.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0