Annonser

Sådär ja nu har jag fått lite gjort iaf. Uppdaterat annonsen med ponny grejerna så nu får jag hoppas nån skickar och vill ha nåt. Är så irriterande när folk mailar hit och dit och sen inte skriver nåt mer. Bättre i så fall att dom talar om att dom inte vill ha grejen så man vet. Men men...
Har även lagt ut transporten för uthyrning. Kom på mig själv att jag nog ville ha lite mycket för den så priset är nu sänkt :) Hoppas nån nappar så jag kan få in lite pengar.

Tvätten är i maskin så nu ska jag bara vänta på att den är klar vilket borde vara när som helst då det känns som jag suttit här i en evighet :) Sen plocka i en ny och bege mig ut och tvätta bilen medans jag väntar på nästa upphängning. Mellan varven ska diskmaskinen plockas ur också. Måste hinna med lite käk på det hela men det får jag ta om en stund :) Jaja ville bara meddela att jag iaf fått nåt vettigt gjort och inte bara suttit av tiden ;)


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag hade kunnat köpa alla ponnytäcken av dig om det inte vore för att Topia har så konstig kroppsform.

Har 11 täcken till henne men bara två sitter bra.

Från och med nu får hon bara ha HW Amigotäcken...

2011-03-25 @ 07:55:47
Postat av: Märi

Jag får ta med mina ponny täcken och komma ut så får vi prova på henne :) En del har faktist funkat super bra på mina ponnisar medans andra varit helt fel...

2011-03-25 @ 09:22:23
URL: http://mariboman.blogg.se/
Postat av: Jannica

Tack men nej tack, det behövs inte-

Problemet är ju att de ofta ligger bra vid provning men helt åt helsike när hon haft dom en dag i hagen eller en natt i boxen.

Så var det ju med det rosa jag köpte av dig...

Nu har hon fått 2 HW täcken och det får hon klara sig med...

2011-03-25 @ 12:22:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0