Today

Idag kommer min älskade prinsessa äntligen till mig :) Ska bli kul att se hur hon ser ut denna gången... Typiskt bara att jag varit ledig hela veckan och denna vecka som kommer blir det säkert jobb så man inte hinner träffa henne så mycket som man skulle vilja :/ Men men hon kommer iaf vara hos mig och då vet jag att hon har det bra :)

Gårdagen bjöd på ingenting likt alla andra dagar typ. Kom hem sent och fastnade framför nåt program på tvn. Var livrädd att somna då Alfonz & Co var i min säng ;( Gillar inte riktigt hans "vänner" som har etsat sig fast på hans kropp. Dom är såå sjukt äckliga och jag är nästintill lika rädd för dom som för björnar... Vad jag vet har jag iaf inte fått nån på mig som tur är !! Så dom sitter väl kvar på han antar jag. Usch jag vet inte riktigt vad man ska göra för att bli kvitt dom. Nån som har nåt tips ? Har provat med nåt fästingmedel som man även har till hund men det hjälpte ingenting. Fästinghalsband får dom ju inte ha eftersom det är för starkt så jag vet inte vad som finns kvar. Frontline är det för fästingar ? Hjälper det ? Behöver verkligen råd då han kommer in med ganska många varje dag och det är inte kul för han heller...

Idag blir det stall nån gång (har inte bestämt mig för när) och sen ska bilen lämnas in ikväll för lite fix. Hoppas det inte blir alltför dyrt då jag är en fattig jävel numera ;/

Men nu försöka få sig nåt i magen eller ev gå och lägga sig igen för jag är grymt trött.


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag kör med Frontline på Xerxes (den röda vildkatten som bor i mitt stall ibland) funkar kanon, från att varit full med fästingar har han nu inte en enda...

2011-06-26 @ 12:01:21
Postat av: Märi

Okey det kan man köpa på apoteket eller ? Ska prova det för det kan inte vara roligt för han ;(

2011-06-26 @ 12:56:10
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0