Sovtajm ?

Nu har jag fått i mig lite mat och blev världens slöaste människa på köpet :) Jag som hade tänkt gå en kvälls promenad för att se om ryggen kan må lite bättre. Men jag tror jag skippar det ikväll och ger mig ut på en imorgon bitti istället.

Red på banan idag med min nya graman och Z var duktig ! Tror jag fegade lite och inte hade den tillräckligt sträckt förutom sista trav delen på passet men det är bara öva vidare. Är som sagt andra gången jag rider med en sån då jag aldrig behövt använt det förr :) Travade iaf på både fyrkant och volter. Växlade varv ofta och tog galopp i bägge varven med fokus på att halsen ska vara rak och inte som en ostbåge ;) Tyckte jag fick till det där ganska bra men vet inte om z var trött eller om det nu var så att jag inte höll ordentligt för det kändes inte som igår. Men det är bara jobba vidare så kommer styrkan för både han och mig :)

Var även och hälsade på min lilla bebis och han mår efter omständigheterna bra. Han har Jesse som vakar över honom och när jag skrev med Cissi förut på fejjan fick jag veta att han är i goda händer och att hon och Jesse samarbetar :) Känns skönt att höra.

Nu har jag fått lite mat i magen oxå så jag funderar på om jag ska våldgästa brorsans tjej eller om det ska få bli kvällen. Ryggen värker som attan men jag hoppas det kan vara lite "bra" värk oxå ;) Om det nu finns nån sån värk...



// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Anki

När det gäller ridningen så tycker jag personligen att det alltid är svårare att "rida själv", dagen innan stod ju jag och tjötade på dig varje liten mm. Jättsvårt att hitta den känslan själv...



Jag sätter pengar för benlindorna på tavlan, ska rida med dom idag :)

2011-06-24 @ 06:44:44
URL: http://ankialmlof.wordpress.com
Postat av: Märi

Jo jag kände jag "latade" till mig när inte du var där :) Men sen tror jag även på att jag inte red med ordentligt sträckt graman :/ Övning ger färdighet !! :D

2011-06-24 @ 10:33:35
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0