Så mycket så

Ja visst jag har så mycket idéer att skriva om men det blir aldrig gjort. Varför ?
Antagligen för att ingen läser det jag skriver. Varför ?
Kan vara för att jag är så fruktansvärt ointressant. Varför ?
Ja det undrar jag med :) Men men jag lider inte för det är såå skönt att vara själv och inte behöva bry sig om nån annan.
Men samtidigt är det inte roligt när folk man känt ett bra tag väljer nån annan före mig. Har lixom inte kommit underfund med varför men jag har ju klarat mig hittills utan dom så då ska jag väl fortsätta göra det :) Eller så kanske jag inte är lika road av mitt "gamla" liv längre och där försvann många när jag lämnade det. Dom vill tydligen vara kvar där och det har inte jag tänkt. Tråkigt bara att man inte kan umgås för det. Men samtidigt så handlar det mycket om tillit i min värld. Jag måste kunna lite till 100 på dom jag har runt mig annars funkar jag inte. Tyvär så har det blivit mycket svek genom åren både till höger och vänster och då backar jag. Har inget med att göra att jag måste komma först i alla sammanhang vad gäller mina vänner men det är inte bara jag som ska höra av mig. Man är två :)
Men jag ska försöka leva mitt liv och inte tänka så mycket på allt. Dock inte vidare lätt när man är skapt som mig :) Vill man ha en plats i mitt liv så får man se till att höra av sig för jag är ingen långsint människa.


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Jannica

Jag läser här minst en gång om dagen :)

2011-06-11 @ 21:10:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0