Regn ?

Har alldeles nyss klivit upp och har ganska ont i ryggen. Att jag inte kan lära mig att kliva upp första gången jag vaknar istället för att få ha det såhär resten av dagen :/ Iaf så vaknade jag och det var världens regnväder. Jösses jag var tvungen att kolla i fönstret och det var inte dåligt med regn. Blev så irriterad att jag drog täcket över huvudet och råkade somna om igen :) Det får jag lida för nu uppenbarligen. Iaf så skulle vi ta kort på Santoz idag och sätta ut på annons och när jag då såg regnvädret så tänkte jag för mig själv: Jag kan ju inte ta kort på han idag om det ska regna för det blir ju inte fint om han ser ut som en dränkt katt på bilderna :( Alltså måste ju detta vara ett tecken på att jag inte ska sälja honom ;) Dessvärre när jag nu klev upp regnar det inte alls och kort går det säkert att ta på honom om nån timme när han kanske "torkat" lite. Faan... ;(


Mitt älskade lilla gryn <3

Kan ärligt erkänna att jag får några månader sen var så trött på denna lilla skitunge att jag gladeligen skulle sälja honom i princip var som helst :) Nej kanske inte riktigt var som helst men då var han ruskigt billig :) Nu däremot har han verkligen totalt stulit mitt hjärta och jag kan väl hoppas på att ingen vill ha honom så han blir kvar ett tag till ;)

Sa samma sak till pappa här för en stund sen om tecken för han skulle byta belägg på min bil idag och lyckades inte få lös muttrarna på bilen. Han hade tydligen haft fälgkors och yxa men det gick inte. Bilen har ju varit iväg och dom har haft muttermaskin och dragit dom med :/ Så stark är ju inte pappa. Även om han tror det.. :) Så jag sa det att det kanske är ett teckan att han inte ska byta dom. Haha snacka om att han kommer få ha bilen efter att dom är bytta för det finns väl inga bromsar kvar ;) Vet inte om han bytt belägg förr...


// Märi<3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0