Prinsessan ;)

Äntligen har min prinsessa anlänt och ingen är gladare än jag. Kanske var det som kändes lite depp igår jag vet inte riktigt. Är fruktansvärt jobbigt att inte få ha henne 24/7 eftersom det är så det varit ända sen hon var liten. Men det är bara gilla läget och försöka orka igenom dom två veckorna hon inte är hos mig. Men kämpigt är det...


Vackrast i hela världen är hon iaf <3


Vi har precis kommit tillbaka in efter att ha gått kvällspromenaden. Alfonz var inte med denna kvällen då han ligger och tar igen sig ute på altan. Jobbigt att leka i trädet och jaga fåglar ;)
Blev en väldigt kort sväng på ca 20 min men jag hade tempo och gick med min fina stavar :) Ska ta samma runda imorgon kväll och ev något längre. Får jag med mig nån i telefon så kan jag gå den längre rundan men jag är lite feg därnere i skogen. Lite läskigt är det men har jag nån att prata med känner jag mig lite tryggare iaf. Skulle ju tom hinna med den korta rundan på morgon innan jag ska till mossen om jag går upp lite tidigare. Men det var ju det oxå. Morgonpigg är det sista jag är ;)
Nu blir det iaf en dusch och sen sängen. Hoppas man kan sova så det inte är alltför varmt i sovrummet.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0