Outfit

Idag kör vi på stall outfiten då det är dags för just stallet. Moohaha faan vad jag är smart asså. Just intagit lite frulle och nu är det dags att byta om. Bil äcklet jag har är värd en smäll och fler människor likaså. Ska se om det finns nåt luft i däcket annars tar jag mammas bil. Kul för henne hur hon ska ta sig nånstans i veckan om jag måste ha hennes bil. Annars får jag jobba kontors tid i veckan. Kontors tid = mindre timmar = mindre pengar = ;(

Jaja ska gå ut och sparka på bilen nu och se om han funkar eller inte. Wish me luck.


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Jannica

Är det "bara" pyspunka på däcket kan du köpa en punkasprayflaska o spruta i och sen fylla på med luft, det håller länge...

Så gjorde jag i vintras när jag inte hade möjlighet att lämna ifrån mig bilen till en däckverkstad...

2011-06-12 @ 11:59:15
Postat av: Märi

Jag skiter i vilket för nu är reserv hjulet på och nya däck kommer på denna vecka :) Sen ska det väl förhoppningsvis funka :)

2011-06-12 @ 22:18:51
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0