Ny dator

Nu bloggar jag från min nya dator som jag köpt då jag ansåg att jag hade jobbat och varit så duktig :) Trots att jag såhär i efterhand nästan ångrar att jag köpt den så är jag glad att jag ändå unnade mig själv nånting. Har blivit dåligt med saker till mig själv dom senaste åren då mina djur alltid kommer före mig så denna dator var verkligen efterlängtad. Dessvärre kanske det varit bättre om jag gått iväg och fått ryggen fixad då den gör sjukt ont men va faan det hinns väl det med ;)

Jaha denna veckan har det blivit dåligt med jobb. Eller ja i stort sett hela denna månad har erbjudit dåligt med jobb :( Så några stora pengar i lön kommer det inte in på mitt konto den 15e. Men jag är nöjd om jag bara kan betala mina räkningar och se till att djuren har det bra. Nu har jag ju gett mig själv en present så jag klarar mig några år igen ;)

Min kära farmor är även på besök och kommer stanna tills på måndag då det är dags för hemfärd igen. Super kul att träffa henne då jag oftast inte har tid på sommaren att följa med upp och hälsa på. Lite bra iofs att man är ledig ganska mycket denna veckan när hon är här så man har chans att prata och umgås. Hon blir ju tyvär inte yngre...

Inte hänt så väldigt mycket på sista tiden. Har ridit lite mer än vanligt till min stora glädje. Vad Z tycker om den saken framgår inte :P Även varit hästskötare på tävling åt Anki och D och hur det gick vet ni säkert alla redan. Jag håller fast vid att det är hästskötarens förtjänst mycket av det ;) Tror ni hon håller med ? hehe

Sitter i skrivande stund och väntar på samtal från veterinär Romana Hjalmarsson från K-hamn om tid då hon kommer till Santoz idag. Det är nämligen dags för kastrering...
Uppdaterar mer om det sen när det är klart :)

Bilen är besiktad oxå men det gick inge vidare inte... Ska in och hälsa på dom på besiktningen igen om en månad och förhoppningsvis med en lagad bil :)

Avslutar med en bild på mig och mina "minsta" barn. Iaf storleksmässigt ;)





// Märi <3

Kommentarer
Postat av: Jenny

Wiho, tre sötnosar på bild! :)

2011-06-22 @ 11:36:15
Postat av: Märi

Haha iaf två av dom ;)

2011-06-22 @ 14:30:25
URL: http://mariboman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0