Midsommar

När man tittar ut genom fönstret kan man direkt räkna ut vilken dag det är med tanke på vädret. När var det sist sol och varmt på midsommar ? Kommer iaf ihåg när jag var liten och var ute i Knutsbol och dansade små grodorna att det var varmt och skönt. Det var tider det :)

Idag kommer Tony och Linda vid lunch och ska äta med oss. Senare i em ska vi grilla och innan det ska jag hinna till bägge stallen och greja lite. Ridning på schemat idag men jag tror vi ska ta en sväng i skogen i skritt och trav. Kanske galopp om jag hittar nån bra väg. Ska utrusta mig med sporrar och spö då Z haft en tendens på sista tiden att fjolla lite och inte vilja gå framåt ;) Gramanen kommer sitta på och den ska vara ordentligt sträckt !! Vad gör den annars för nytta ?

Igår var jag upp till Linda och hon hjälpte mig lite med datorn så idag ska det spelas hej vilt allt möjligt :) Tur det finns snälla människor runt mig.

Även provat mina stavar runt huset och nu är dom inställda i perfekt längd för mig så jävlar vad jag ska slita på dom :)

Nej dags att göra lite nytta eftersom det är lunch om nån timme.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0