Lördag kväll

Jajjemän nu är det lördag kväll och den kommer inte bli mer intressant än att jag kommer befinna mig på Saravägen tillsammans med broder, hans tjej och min prinsessa. Lite intag av tacos + kladdkaka och sen invänta kväll/natt så päronen ska hem. Inget jobb imorgon heller för mig utan det drar igång på måndag. Synd att jag inte har nån annan som kan köra ikväll för då kan jag med ta mig en grogg eller två :) Fast å andra sidan kommer jag inte må så bra imorgon och pålle vill nog gå i skogen då tror jag :) Så jag skippar groggen och dricker cola istället.
Måste ta mig in i duschen för bror ville inte att jag skulle komma och lukta hästbajs... Undra vad faan han tror att jag gör i stallet. Rullar mig i skiten eller ?

Jaja bäst att lyda då han är mycket större och starkare än mig...


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0