Jag lever

Lite dålig uppdatering men jag jobbar så jag hinner inte med detta bloggande. Kollade mailen igår och hade 29 nya mail... Hmm mest bara skit så jag var inte vidare populär iaf :)

Idag har iaf min lilla bebis flyttat till Enebäck och ska gå med hingstarna där + Jesse. Var så sjukt nervös för denna resan så jag har inte kunnat äta idag :( Dock gick den över förväntan. Bara en liten grej mot slutet men det fixade Cissi galant. Nu står han iaf i hagen hos dom andra och har på en gång fått en vän nämligen Jesse. Blev tyvär inga kort men det får vi fixa till här nån dag när tiden är på min sida.

Nu är det dags för en efterlängtad dusch och sen bingen. Allt packat inför morgondagens arbete och smådjuren är rastade.

Ett super stort tack till Cecilia Spånbo för att jag får ha min lilla unge hos dig. Utan din hjälp idag med lastning mm hade det inte gått. Känns så skönt att veta att han står på Enebäck, för där vet jag att han kommer få det bra även om inte jag är där varje dag.

Även Anki Almlöf ska ha sig ett stort tack för all hjälp jag får med Zonic nu när jag jobbar. Utan din hjälp hade han garanterat fått stå hela sommaren då jag (som du vet) inte ens hinner upp till stallet ;(

Känns så fruktansvärt skönt att veta att mina två hästar står på ställen med så underbara och hjälpsamma människor. Det betyder verkligen allt för mig.


// Märi<3

Kommentarer
Postat av: Cissi

Hej du Märi



Din lilla Santos står mest och gäspar. Emil och han har funnit varandra och igår kväll var det RACER i hagen. Så kul att se dom. Jesse fostrar Santos nu. Man måste lära sig gammel gubbens regler annars blir det ett hårt nyp i skinkan:) KRAM på dig och du hjälper ju mig!

2011-06-05 @ 12:58:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0