Fundering ?

Jag kom på en grej ang mitt ryggonda...
Z har ju oxå haft ont i ryggen och har fortfarande lite problem när det kommer kallt regn eller när det blåser storm och han är bar på ryggen. Nu när jag "äntligen" kommit på hur man ska rida har han inte haft ont efter det förutom kanske nån enstaka gång efter ridning. Men det är ju inte så konstigt om han använder muskler som knappt existerar :/ Jaja nu till min fundering. Eftersom hästarna ska "jobba med ryggen" och runda till sig mm mm är det kanske samma för mig då ? Ska jag oxå gå och se ut som en ostbåge i ryggen med världens kutrygg. In med magen och ut med ryggen men samtidigt hålla in arslet ? :) Haha tyvär tror jag inte det funkar på det viset men jag blir snart tokig på detta. Nu har der iaf satt sig i hela ryggen och inte bara på just en fläck. Visst gör det fortfarande ont där men nu är jag iaf öm på en större yta. Kanske ska prova en fårskinnspad på nätterna och ligga helt still på rygg eftersom dom ska fördela trycket...?




// Märi<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0