Duktig Z

Nya koppen är som sagt installerad i Z´s lya och han fann den på en gång och kom ihåg hur man gjorde ;) Smart kille jag har. Haha. Skönt att slippa vatten hink hädanefter som kladdar omkring. Lättare att rengöra vatten koppen varje dag än hinken...

Har varit ute på kvällspromenad med Anki och D och hästarna var pigga och glada. Missade tydligen världens rodeo innan jag kom till stallet då Anki ridit E på banan :D Haha det hade jag velat sett.

Nu är allt packat inför morgondagens arbete så nu ska bara kläder letas fram och jag ska stoppas i säng. Ev träning på onsdag för Anki om jag inte ska byta däck på bilen. Det lär ju märkas...


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0