Bättre

Joo då det verkar gå åt rätt håll då jag känner mig något bättre efter min lilla middagslur. Hoppas på att jag är helt återställd imorgon bitti när klockan ringer annars blir det ingen höjdare.

Har iaf varit upp till pålle och fixat åt han. Min moster var där så han fick nån slags behandling och skulle inte ridas. Var även en sväng till min lilla bebis och han mår så bra och har fått en rejäl bula på magen :) Mamma sa att hon tyckte han växt men det ser inte jag som är där oftare än henne. Hoppas bara att han växer så det knakar och blir en stor pojke :)

Jaha imorgon blir det jobb och sen lämna bilen till brorsan på kvällen då han ska se till så jag får nya däck på åket under torsdagen. Kanske en tur till stallet oxå beroende på när jag slutar...

Men nu ska jag packa ihop grejer inför imorgon och sen slänga mig i duschen.


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0