Uteritt

Nu på kvällskvisten blev det en skritt tur i skogen med Anki och Emilia på Delilah och Capati. Riktigt trevligt att bara sitta och mysa runt lite. Vet inte om Emilia tyckte det på slutet när Capati busade till det lite med några bocksprång :) Får se om vi tar en tur i skogen imorgon oxå eller om det blir ett pass på banan. Det återstår att se hur jag känner imorgon. Ska även städa imorgon då det inte är gjort på jag vet inte när...

Har även varit ner till Labbsand och fixat till Jojje. Släppte han en stund i rundeln och han drog även på några bakutar och blev riktigt busig ;) Verkligen super kul att se att han börjar få krafter tillbaka och är så pigg. Då går det åt rätt håll iaf och det är huvudsaken. Synd bara att jag inte hade kamera med och kunde ta kort när han brallade omkring :) Ska försöka låta han springa några dagar i veckan i rundeln så kanske man kan börja spänna in lite försiktigt snart. Måste bara hämta ner min pisk från Dammängen för jag är nog mer trött än han eftersom han inte riktigt springer ibland för egen maskin ;) Imorgon ska jag även prova tränset och bettena jag tog med idag och hoppas på att nåt av det passar.

Nu är det iaf kvällen och jag har sovmorgon imorgon då det inte vankas hö eller hästar på morgon :) Ingen torv heller för den delen ;)


// Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0