Tjenixen

Har varit uppe nu ca en timme och har inte fått mycket gjort. Lite skönt att slappa en stund på morgon innan allt drar igång. Idag står det städning på schemat men innan det ska jag äta frulle för det kurrar i magen på mig...


Såhär "fint" har jag det och jag hoppas när jag är klar att det ska se något bättre ut :) Dessvärre när jag städar så brukar det inte bli det vanliga med snabeldraken, damma och torka utan helt plötsligt kan jag komma på mig själv med att sitta och kolla i nåt gammal foto album. Eller börja rensa i garderoberna alt möblera om. Så dom futtiga timmarna det skulle tagit att städa allt har nu övergått i typ en hel dag :/ Men så kommer inte fallet bli idag då jag har annat att göra.

Nej nu blir det lite frulle och sen återkommer jag med en bild när jag är klar med städandet. Hoppas bara det blir innan ikväll ;)


/ Märi<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0